خبرگزاری بیان جهادگران دانشگاه علوم پزشکی زنجان در اردوی جهادی منطقه ماهنشان شرکت می‌کنند - بیان

حسن خلیلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های محروم شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: جهادگران دانشگاه علوم پزشکی امروز به مناطق هدف اعزام شدند.

خلیلی با بیان اینکه در این اردوی جهادی خدمات عمرانی و بهداشتی ارائه می‌شود، افزود: ما به دنبال حل مشکل مردم هستیم و بنابراین یکی از اقدامات ما کمک به مردم برای احداث سیل بند خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: در یکی از روستا‌ها مردم برای آب رسانی در زمین‌های زارعی مشکلاتی دارند، لوله‌ها را تهیه کرده اند و ما برای لوله کشی آب کمک‌های لازم را ارائه می‌دهیم.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه دانشجویان اعزامی به این اردو، از دانشگاه علوم پزشکی هستند، خدمات درمانی و دارویی هم به مردم ارائه می‌شود.

خلیلی گفت: بخشی از جهادگران در گروه مطالبه گری خدمت می‌کنند به این صورت که در ارتباط با مردم مشکلات آنان را به اطلاع مسئولان می‌رسانند.

وی افزود: به عنوان مثال مردم یکی از روستا‌ها در تخصیص آب مشکلاتی دارند که مسئولان می‌توانند با اصلاح برنامه آب، این مشکل را حل کنند یا اهالی یک روستای دیگر که در جوار معدن انگوران است، به دلیل انفجار‌های پیاپی معدن، می‌خواهند منطقه دامداری و کشاورزی خود را تغییر دهند. این مشکلات را به مسئولان منتقل می‌کنیم و پیگیر حل آن هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه این اردوی جهادی طی یک هفته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی حدود ۱۰۰ نفر از جهادگران شرکت می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.