خبرگزاری بیان خزعلی: امیدواریم بها دادن به بانوان در بخش‌های مختلف رو به توسعه باشد - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در همایش بانوان فرهنگ یار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: حرکت‌های خوبی از دهه ۷۰ برای به کار گیری خواهران در نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف و تخصص‌های گوناگون انجام شده است، خصوصا بخش‌هایی که در بحث‌های روانشناسی و جامعه شناسی مربوط است، و می‌تواند حل مشکلات خانواده‌ها یا کودکان را پوشش دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این بها دادن به بانوان در بخش‌های مختلف رو به توسعه باشد، افزود: سپردن مسئولیت‌های مختلف به زنان به عنوان محور خانواده و توجه به جایگاه‌های آن ها، از اشارات امام خمینی است که می‌فرمودند قرآن انسان ساز است و زنان نیز انسان سازند. نمونه‌هایی را در دفاع مقدس دیدیم که بانوان در نقش‌های مختلف چه طور عمل کردند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، تصریح کرد: از پلیس راهور تشکر می‌کنیم که به اهمیت نقش زنان توجه کرده است و بسیارخوب است که از زنان در بحث کاهش آسیب‌ها بهره‌مند شده ایم.

خزعلی افزود: برای کنشگری مناسب جمعی در مرحله نخست باید پژوهش شود، در مرحله دوم آموزش دهی وسیع و در مرحله آخر، اجرای آن را باید عملیاتی نمود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ادامه داد: این نقش بزرگ بر عهده بانوان است. بانوان ما از یک سو خودشان باید آموزش ببیند و بعد از آن به عنوان محور اصلی خانواده به فرزندانشان آموزش‌های لازم را دهند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، خزعلی در پایان سخنان خود گفت: امیدوار هستیم زنان قدر توانمندی، استعداد و این ظرفیت را بدانند و برای بالا بردن سطح فکر جامعه اقدام کنند خوشحالم از این مسیری که آغاز شده و معاونت زنان هرآنچه که بتواند در این مسیر انجام دهد، عمل می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 256 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.