خبرگزاری بیان دانشگاه رضوی مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه است - بیان

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری بیان، حجت الاسلام اخباری مدیر مدرسه علمیه اهل بیت سبزوار به همراه ۷۰ نفر از طلاب این مدرسه ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بخش‌ها و فعالیت‌ها و دستاورد‌های این نهاد علمی فرهنگی آشنا شدند.

در ابتدای حضور در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو دانشگاه رضوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر امامی، سرپرست محترم دانشگاه علوم اسلامی رضوی در جمع طلاب مدرسه اهل بیت علیهم السلام سبزوار به بیان ویژگی‌های دانشگاه رضوی، فعالیت‌های علمی پژوهشی فرهنگی تبلیغی و دستاورد‌های آن پرداخت.

سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن بیان تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه‌ها از تعداد رشته‌ها و بیان‌ها فضای علمی نحوه فعالیت و تحصیل بیانیان و نیز خروجی‌های آن در زمینه بیانی ایرانی و خارجی سخن گفت و به معرفی دانشگاه پرداخت.

حجت الاسلام اخباری در حاشیه حضور و بازدید طلاب مدرسه اهل بیت از دانشگاه رضوی، این آشنایی با فعالیت‌های علمی پژوهشی و امکانات و فضا‌های مختلف دانشگاه را زمینه ساز استقبال و حضور طلاب مدرسه خود در این نهاد علمی فرهنگی در دوسطح یک و دو برای دوره کارشناسی و ارشد دانست.

مدیر مدرسه اهل بیت علیهم السلام بیان کرد: دانشگاه رضوی مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه است که جمع بین علوم حوزوی و آکادمیک را به خوبی نشان داده است.

وی افزود: طلاب و بیانیانی که وارد این دانشگاه می‌شوند فضا را که هم سبقه حوزوی و هم رویکرد دانشگاهی دارد به خوبی لمس می‌کنند که این موثر است و ما نیز آرزوی بِهروزی و موفقیت برای آن‌ها داریم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 17 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.