خبرگزاری بیان دانشگاه یزد موفق به کسب سه مقام برتر در «جشنواره شهید رجایی» شد - بیان

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری بیان، دانشگاه یزد امسال در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب سه مقام برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و مدیر برتر استانی شد.

جشنواره استانی شهید رجایی در سال ۱۴۰۱ با شعار دولت مردمی، نظارت عمومی، مشارکت نخبگانی بر مبنای ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی و بر اساس نقشه راه اصلاح نظام اداری و مصوبات شورای راهبری و توسعه مدیریت استان روز گذشته در یزد برگزار شد و در مجموع در ده محور برگزیدگان این دوره مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، دانشگاه یزد در محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور (براساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰) به عنوان دستگاه برتر استانی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شناخته شد. این دانشگاه همچنین به واسطه ایجاد پردیس علم و فناوری موفق به کسب مقام برتر در محور اقدامات برجسته استانی شد. علاوه بر این دو دستاورد برجسته، دکتر عباس کلانتری خلیل آباد، رییس دانشگاه یزد نیز در این جشنواره به عنوان مدیر برتر استانی معرفی و از اقدامات وی تجلیل شد.

مبنای اصلی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، در دو محور شاخص‌های عمومی شامل: نحوه ارایه خدمات دستگاه و سهولت استفاده از آن، شایسته سالاری در انتصاب نیروی انسانی، ارزشیابی دوره‌های آموزشی، ارتقا سلامت اداری دستگاه، ارایه خدمت به شهروندان توانخواه، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی، ترویج فرهنگ اقامه نماز و آسیب‌شناسی و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و شاخص‌های اختصاصی که با توجه به شرح وظایف هر دستگاه متفاوت است، مورد بررسی ارزیابان قرار گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 4 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها