خبرگزاری بیان دانش‌آموزان نکات لازم در تردد حمل و نقل و عمومی را رعایت کنند/آمادگی متروی تهران برای اجرای قرنطینه هوشمند - بیان

علی عبدالله پور نايب رئیس هيات مديره و مدير عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: تا کنون دستورالعمل خاصی برای قرنطینه کردن افراد کرونایی در متروی تهران نداشتیم اما بنا داریم اقداماتی را در این باره انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در صورت صدور مجوزهای لازم برای قرنطینه افراد کرونایی در متروی تهران، کارتهای ویژه‌ای برای این افراد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از طریق گیت‌های مربوطه و با ماسک محافظ میتوانند وارد شوند.

 نايب رئیس هيات مديره و مدير عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین از آمادگی متروی تهران برای اجرای قرنطینه هوشمند خبر داد.

ضرورت توجه والدین به تردد دانش آموزان در مترو!

عبدالله پور یادآور شد: اگر ابلاغیه‌ای برای اجرای قرنطینه هوشمند صادر شود ما در متروی تهران نیز تمهیدات لازم را در نظر می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: نظافت و ضد عفونی ایستگاهها و قطارهای مختلف طبق سایر روزهایی که در دوران شوع کرونا تا کنون گذرانده‌ایم انجام می‌شود و این قبیل اقدامات از زمان شیوع بیماری به بعد با حساسیت و دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

نايب رئیس هيات مديره و مدير عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به اینکه طی روزهای آینده مدارس دانش آموزان باز می‌شود و تردد بسیاری از آن‌ها در سنین مختلف از طریق مترو صورت می‌گیرد، خواهان این هستیم که والدین نکات لازم مثل رعایت فاصله اجتماعی را به دانش آموزان و به ویژه به دانش آموزان کوچکتر یاد بدهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.