خبرگزاری بیان درب خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی همچنان روی دانشجویان بسته است / ارائه خوابگاه به دانشجویانی که درس عملی دارند - بیان

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، ساقی، مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد که اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ صرفا به دانشجویانی که دروس عملی دارند، ارائه می‌شود.

ساقی افزود: باتوجه به ادامه آموزش مجازی در دانشگاه فردوسی، اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها منتفی است و دانشجویانی که دروس عملی دارند در یک بازه زمانی حداکثر چهار هفته‌ای در خوابگاه‌ها مستقر می‌شوند.

مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه فردوسی با بیان اینکه اسکان این دسته از دانشجویان با تأیید مدیر گروه آموزشی صورت می‌گیرد، افزود: به دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم که دروس نظری دارند و کلاس‌های آنان مجازی برگزار می‌شود، امکانات خوابگاهی تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال کار روی پایان نامه هستند و موضوع پایان نامه آنان آزمایشگاهی و کارگاهی است، پس از تایید استاد راهنما، مدیر گروه و معاون پژوهشی دانشکده برای مدت مشخصی در خوابگاه‌ها اسکان داده می‌شوند.

ساقی گفت: در سال جاری اسکان در خوابگاه‌ها برای یک ترم یا یک سال تحصیلی تعریف نشده است و زمان اسکان دانشجویان در خوابگاه بنابر زمانی است که حضورشان در دانشگاه ضرورت داشته باشد و شرایط کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مدنظر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: البته برای نیمسال دوم سال تحصیلی و بهمن ماه با توجه به شرایط کرونا ممکن است تغییراتی در این برنامه ایجاد شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.