خبرگزاری بیان دستور اژه‌ای برای رسیدگی به نامه های مردم قزوین/ هزار و ۸۲۰ مورد درخواست و نامه مردمی در سفر اخیر ثبت سیستمی شده است - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه از ثبت سیستمی هزار و ۸۲۰ مورد درخواست و نامه مردمی در روز سفر اخیر رئیس و مقامات عالی‌رتبه دستگاه قضا به استان قزوین خبر داد.

وی افزود: در چند ماه آتی ترتیبی اتخاذ خواهد شد که مردم از درون منزل خود، همان درخواست‌های مراجعه حضوری را به صورت سیستمی ثبت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در همین زمینه به رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه دستور داد که در اسرع وقت نامه‌های مردمی جمع‌آوری شده در جریان سفر به استان قزوین، خصوصا نامه‌هایی که به پرونده‌های قضایی و حقوقی مربوط است را رسیدگی و پیگیری کند.

رئیس قوه قضاییه افزود: در بسیاری از مواقع برای رسیدگی به نامه‌های مردمی، نیازی به مکاتبه با دستگاه یا بخش مسئول و چشم‌انتظاری برای دریافت پاسخ آن نامه وجود ندارد و می‌توان موضوع را به صورت سریعتر با یک تماس تلفنی بررسی و پیگیری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین تاکید کرد که مراحل بررسی و پیگیری نامه‌های مردمی حتما به اطلاع متقاضیان برسد تا آن‌ها از روند اقدامات صورت گرفته برای درخواست‌هایشان آگاه شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.