خبرگزاری بیان دستگیری ۷۸۶ سارق منزل در ۴۸ ساعت گذشته در پایتخت/۶۳ درصد متهمان سابقه سرقت قبلی دارند - بیان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در ادامه اجرای طرح کاشف، امروز دوشنبه بیست و ششم مهر ماه سال جاری در چهارمین مرحله این طرح در آگاهی شاپور برگزار شد، اظهار کرد: در حالی که مراسم هفته نیروی انتظامی را سپری می‌کردیم پلیس از موضوع تامین امنیت مردم غافل نبود.

وی تصریح کرد: دو کار گروه عملیاتی طرح رعد و کاشف در ۴۸ ساعته گذشته با انجام ۳۲۰ عملیات هماهنگ بر علیه سارقین منزل به طور ضربتی ۷۸۶ نفر از سارقین منازل را دستگیر و متهمان دستگیر شده به ۷۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت تاکید کرد: ۱۰۰۰ فقره از اموال منزل در چهارمین مرحله طرح کاشف از سارقین کشف و جمع آوری شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در چهارمین مرحله از طرح کاشف، ۳ کیلوگرم طلا، ۱۰۰ مورد ساعت گرانقیمت، بیش از ۱۰۰ گوشی موبایل، ۸۰ دستگاه تلویزیون با برند‌های مختلف، ۵۰ تخته قالیچه نفیس و قدیمی، ۴۰ تابلوی گران قیمت و مقادیر زیادی اشیاء گرانقیمت و قدیمی ارزشمند دیگر ازسارقین کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در مجموع ارزش طلا و ارز کشف و ضبط شده بیشتر از دیگر اموال در کشفیات طرح کاشف بوده است و ۱۰۷ باند منزل هم در این عملیات شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ۶۳ درصد از افرادی که دستگیر شده اند که دارای سابقه قبلی سرقت بوده و همچنین ۲۱ نفر از سارقان حین انجام سرقت دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی گفت: ۳۰ نفر از مالخران عمده که وسایل منزل سرقتی را از سارقان خریداری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند و بین آن‌ها طلافروش و فرش فروش هم وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.