خبرگزاری بیان راوی بودن یک زن در مستند سحر برای من ارزشمند بود+فیلم - بیان

علیرضا دلخوش، مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با اکران مستند سحر، اظهار کرد: مستند فاخری که امروز اکران شد نشان دهنده ریشه ها یا مقدمات ناراضی تراشی های علیه جریان مقاومت اسلامی بود که در پی یافتن علل و منتقل کردن آن به بیننده خود است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که از این دست برنامه های روشنگری ادامه داشته باشد تا جوانان و قشر تحصیل کرده بیشتر با مفهوم مقاومت اسلامی و جریان های مقابل آن به صورت هوشمندانه و زیرکانه که درصدد ایجاد فاصله بین جریان مقاومت و و عموم جامعه دانشگاهی و علمی هستند را هویدا کند.

مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه گفت: یکی از ویژگی هایی که در این مستند مشاهده کردم این بود که راوی از جنس مردم است یعنی راوی روی سکوی رسانه‌ای نایستاده و به مردمی که پایین استادند اشاره کند بلکه از جنس همان مردمی بود.

دلخوش تصریح کرد: نکته بعدی که مشهود بود در میدان و در صحنه بودن راوی بود که این مورد برای بنده ارزشمند بود و ارزش دومی که در این مستند قابل لمس بود این بود که راوی خود دختر یک شهید بود یعنی این فرزند شهید نشان می‌دهد که خون پدر خود به هدر نرفته است و این مسیر حق است.

وی افزود: سومین عنصر که مستند سحر در خود داشت این بود که این بانوی لبنانی فرقی برایش نداشت که چه دینی دارد بلکه نشان می داد که یک وطن پرست است و توانسته است با احساسات درونی خود این موضوع را در مستند نشان دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها