خبرگزاری بیان روسیه ۴ پهپاد ارتش اوکراین را منهدم کرد - بیان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بیان، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات در میدان نبرد با اوکراین را اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه امروز جمعه در گزارش روزانه خود اعلام کرد در درگیری‌ها در نزدیکی منطقه کوپیانسک، دست کم ۲۰ سرباز اوکراینی کشته شد و همچنین نیرو‌های روسی دو خودروی زرهی اوکراین در نزدیکی کوپیانسک (منطقه خارکف) منهدم کردند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، نیرو‌های روسیه بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی را در نزدیکی منطقه کراسنی لیمان هدف قرار دادند و همچنین دو خودروی رزمی پیاده نظام اوکراینی و سه خودروی وانت را در همین منطقه منهدم کردند.

در منطقه دونتسک، بیش از ۴۰ سرباز اوکراینی کشته و مجروح شدند و همچنین سه خودروی جنگی زرهی اوکراینی و دو خودروی دیگر نیز منهدم شدند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است نیرو‌های روسیه ۶۴ واحد توپخانه اوکراینی را نیز هدف قرار دادند. از سوی دیگر ارتش روسیه یک انبار مهمات اوکراینی را در خارکف منهدم کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های روسی ایستگاه راداری یک سامانه راکتی اس -۳۰۰ را در منطقه دونتسک منهدم کردند.

بنا به گزارش امروز وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی این کشور چهار فروند پهپاد اوکراینی را منهدم کرد و همچنین موفق به رهگیری دو راکت هیمارس اوکراین شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 16 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها