خبرگزاری بیان سه مصدوم در پی زمین لرزه امروز خوزستان - بیان

زمین لرزه؛ اینبار در خوزستان / سه مصدوم در پی زمین لرزه خوزستان

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو؛ شهاب صدیقی با بیان این که یک مصدوم از شهرستان اندیکا و ۲ مصدوم متعلق به شهرستان ایذه هستند اظهار داشت: مصدومان  این حادثه  سرپایی درمان شدند.

وی همچنین در خصوص خسارت وارده به واحدهای مسکونی در شهرستان اندیکا گفت: خسارت وارده به صورت ترک خوردگی در برخی  ساختمان ها یا منازل مسکونی است .

صدیقی بیان کرد: پس از وقوع زمین لرزه به همه نیروهای امدادی و عملیاتی اعلام آماده باش شد و تیم های ارزیاب در مناطق مختلف در حال بررسی وضعیت هستند.

 زمین لرزه در منطقه چلگرد استان چهار محال بختیاری و قلعه خواجه شهرستان اندیکا خوزستان صبح امروز در بیشتر مناطق استان خوزستان احساس شد.

 به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان این زمین لرزه تاکنون بدون فوتی بوده است و حسب  گزارش های دریافتی از سوی مرکز راهداری کلیه مسیرهای مواصلاتی در این منطقه باز هستند.

 به نقل از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران این زمین لرزه به بزرگی: ۵.۷ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت ۰۶:۰۹ صبح دوشنبه رخ داد. 

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.