خبرگزاری بیان شبکه اجتماعی همیاران سایبری راه‌اندازی می‌شود - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید با اشاره به برگزاری نخستین رزمایش سراسری همیاران سایبری پلیس فتا که در هفته ناجا برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این همایش همکاری همیاران سایبری و آحاد جامعه در ارتقاء فرهنگ سایبری و پیشگیری اجتماعی از جرایم سایبری بوده است.

وی ادامه داد: این رزمایش در محور‌های تولید محتوا‌های آموزشی سایبری در قالب متن، داده نما، پوستر، فیلم، انتشار محتوا پیشگیرانه در فضای مجازی، تهیه و تدوین مقالات علمی، تولید نرم افزار‌های سایبری و برگزاری کارگاه‌های سواد فضای مجازی توسط همیاران سایبری در سراسر کشور با راهبری پلیس فتا به صورت متمرکز و مدیریت پلیس فتا استان‌ها صورت پذیرفت.

رئیس پلیس فتا ناجا اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم این رزمایش انجام صد در صدی رزمایش توسط همیاران سایبری بوده که آموزش‌های لازم را در پلیس فتا کسب کرده بودند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت همیاران سایبری برای ارتقاء امنیت در فضای مجازی و مشارکت افراد متخصص و فنی، اصحاب رسانه، دانش آموزان و عامه مردم در راستای ایجاد فرهنگ خود حفاظتی عمومی در برابر تهدیدات فضای مجازی و ارتقای فرهنگ سایبری جامعه یکی از اولویت‌های پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتا ناجا گفت: علاقه‌مندان فعالیت در فضای سایبر می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا یا پلیس فتای محل زندگی خود پس از ثبت نام و عضویت در زمینه‌های برگزاری کارگاه‌های آموزشی، طراحی و تولید تیزر و انیمیشن، انتشار محتوای پیشگیرانه سایبری، ارسال مقالات و آخرین یافته‌های علمی، برگزاری همایش‌ها و سمینار‌های علمی در راستای تحقق امنیت پایدار فضای مجازی یاور پلیس فتا باشند.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر ماه آغاز و تا ۲۳ مهرماه ادامه داشت و ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان رسید.

۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی، ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار، ۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی، ۲۱ مهر ماه با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی و ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی نامگذاری شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.