خبرگزاری بیان ضرورت استفاده پلیس از ابزار فناوری به روز و جدید - بیان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی پلیس امروز یکشنبه هجدهم مهر ماه سال جاری با حضور مسئولان نیروی انتظامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم اظهار کرد: تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم قابل تقدیر است و این امنیت و آرامش را مرهون فداکاری این قشر زحمتکش هستیم.

وی اضافه کرد: فناوری ارتباطات امروزی زندگی بشر را زیر و رو کرده و تمام اقشار در سنین مختلف را درگیر خود کرده است و کسی نمی‌تواند بدون این فناوری زندگی کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: شرایط کرونایی بیش از گذشته نسان داد که ابزار فناوری هم فرصت بزرگی برای بشر در همه حوزه‌ها است و هم تهدیدهایی را برای افراد در بر دارد و باید مراقب همه جوانب آن بود.

زارع‌پور تصریح کرد: همه جوانب زندگی بشر به ابزار فناوری و ارتباطات گره خورده و نیروی انتظامی میتواند به عنوان بازوی مقتدر حاکمیت پیگیر حقوق مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آن‌ها باشد.

وی تاکید کرد: پلیس باید به روز باشد و مطابق با تکنولوژی روز در راستای اهداف خود از جمله شناسایی متهمین و مجرمین و سایر موارد رو با جلو حرکت کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: یکی از ماموریتهای اصلی پلیس به روز کردن ابزار ارتباطات و فناوری مرتبط با فعالیت این مجموعه است و در این موضوع مسیر مهمی پیش روی نیروی انتظامی قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 386 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.