خبرگزاری بیان طرح شفافیت به زودی در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت/ شفافیت آرای نمایندگان نحوه تصمیم‌گیری در دستگاه‌ها را به خوبی روشن می‌کند - بیان

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پرالمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نهایی شدن طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: این طرح به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود این طرح موجب می‌شود که عملکرد مجلس و مردمی بودن آن ارتقا یابد.

وی افزود:نمایندگان پیش از آغاز رسمی فعالیت مجلس یازدهم به دنبال شفافیت بودند و در کوتاه مدت و بلندمدت موضوع شفافیت آثار مثبتی دارد.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح شفافیت آرای نمایندگان در نحوه تصمیم‌گیری در دستگاه‌ها را به خوبی روشن می‌کند از این رو باید هر چه زودتر به سمت شفایت در همه ارکان رفت.

میرتاج الدینی تصریح کرد: دولت و قوه قضاییه نیز می‌توانند با شفاف کردن تصمیم‌گیری‌های خود در هیئت دولت و شورای عالی قضایی به جز بخشی که به لحاظ امنیتی ملاحظاتی دارد، مکمل شفافیت عملکرد مجلس شورای اسلامی شود.

وی بیان کرد: این طرح احتمالا هفته آینده در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد و تصویب شود زیرا تمام پیشنهادهای نمایندگان در این طرح اعمال شده است و به نظر بنده مخالف کم یا نداشته باشد و امیدوار هستیم طرح شفافیت ارا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رای بیاورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.