خبرگزاری بیان عملیات تفتیش و پاکسازی روستاهای نصیب، أم المیادن و الطیبه «درعا» - بیان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیرو‌های ارتش عربی سوریه پس از تکمیل روند مربوط به حل و فصل اوضاع افراد مسلح در چارچوب توافق انجام شده، وارد روستا‌های نصیب، أم المیادن والطیبه در جنوب شرق درعا شدند.

یگان‌هایی از ارتش صبح امروز یکشنبه عملیات تفتیش و پاکسازی را در حاشیه راه‌های عمومی منتهی به روستا‌های نصیب وأم المیادن والطیبه و ورودی‌ها و محیط اطراف آن را شروع کردند.

ارتش سوریه و گروه‌های مسلح مستقر در درعا ماه پیش با میانجگیری روسیه بر سر پایان دادن به درگیری‌ها در شهر درعا واقع در جنوب سوریه به توافق رسیدند.

این توافق شامل «آتش‌بس، آغاز عملیات خروج تروریست‌ها و مخالفان توافق، تحویل سلاح و قرار گرفتن مناطقی از “درعا البلد” در کنترل ارتش سوریه و روسیه» است.

این توافق پس از آن به دست آمد که ارتش سوریه روز دوشنبه در پی فروپاشی مذاکرات با عناصر مسلح برای لغو محاصره و پایان دادن به عملیات نظامی علیه تروریست‌ها در شهر درعا، حمله به مواضع عناصر مسلح در این منطقه را آغاز کرد.

در مدت اخیر تروریست‌های مستقر در درعا بار‌ها به مواضع ارتش سوریه و مردم غیرنظامی حمله کرده اند که در اثر آن شماری از نظامیان و مردم سوریه کشته شده اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 239 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.