خبرگزاری بیان فردا؛ تشییع پیکر شهید سیرجانی حمله تروریستی حرم شاهچراغ در کرمان - بیان

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری بیان، رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ساعت ۷ تا ۸ صبح فردا دوشنبه مراسم وداع با شهید علی اصغر لری در حسینیه ثارالله کرمان برگزار و بعد از آن پیکر شهید از حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی با حضور مردم خونگرم و ولایی شهر کرمان تشییع خواهد شد.

مهران باهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره برنامه ریزی های صورت گرفته پیرامون مراسم تشییع شهید «علی اصغر لری گوئینی» در شهر کرمان اظهار کرد: پیکر شهید دانش آموز حادثه تروریستی شیراز، علی اصغر لری گوئینی فردا ۹ آبان ماه در کرمان تشییع خواهد شد.

وی افزود: ساعت ۷ تا ۸ صبح مراسم وداع با این شهید در حسینیه ثارالله کرمان برگزار و بعد از آن پیکر شهید از حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی با حضور مردم خونگرم و ولایی شهر کرمان تشییع خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: پیکر دانش آموز شهید علی اصغر لری گوئینی بعد از این مراسم، برای تدفین در گلزار شهدای سیرجان، به این شهر منتقل خواهد شد.

علی اصغر لری گوئینی دانش آموز مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی شهرستان سیرجان بود که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز به شهادت رسید. پدر و برادر سه ساله علی اصغر نیز در این حادثه مجروح شدند و در بیمارستانی در شیراز بستری هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 30 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.