خبرگزاری بیان فیروز‌نیا: مردم لبنان سپاسگزار کمک‌های سوختی ایران هستند/ سفر وزیر خارجه با استقبال گسترده احزاب و مردم لبنان روبه‌رو شد+فیلم - بیان

فیروز‌نیا، سفیر جمهور اسلامی ایران در لبنان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجو گفت: مردم لبنان با شرایط سختی مواجه هستند و تشکیل دولت جدید در لبنان گام اول است تا لبنان از این وضعیت بحرانی خارج بشود.

وی با بیان اینکه ما حمایت های خودمان را در مناسبات مختلف از مردم لبنان اعلام کردیم، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران آماده ی توسعه روابط و همکاری ها با دولت جدید لبنان است.

فیروز‌نیا تصریح کرد: وجه دیگر اهمیت سفر آقای امیر عبداللهیان به لبنان تاکیدی است که جمهوری اسلامی ایران بر حمایت محور مقاومت در لبنان و منطقه دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم نتایج این سفر به زودی برای کاهش مشکلات مردم لبنان و هم در جهت حمایت گسترده تر از مقاومت در لبنان تاثیر داشته باشد

سفیر جمهور اسلامی ایران در لبنان خاطرنشان کرد: مردم لبنان کمک هایی که از ایران شده را شاهد هستند و سپاسگزار ایران هستند به خصوص در زمینه سوخت که انعکاس گسترده ای در مردم لبنان داشتند.

وی با اشاره به اینکه سفر آقای امیرعبداللهیان با استقبال گسترده ی احزاب و مردم در لبنان روبه رو بوده، بیان کرد: امیدواریم دولت جدید لبنان بتواند در جهت توسعه روابط با ایران در چهارچوب رسمی اقدام کند و ما آماده ایم در هر زمینه ای به لبنان کمک کنیم.

 فیروزنیا عنوان کرد: گام اول برای شکل گرفتن همکاری های جدید با سفر آقای امیر عبداللهیان شکل گرفته است.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.