خبرگزاری بیان قدردانی وزیر بهداشت کنیا از هلال‌احمر ایران - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت کنیا روز گذشته (شنبه) با حضور در محل مرکز سلامت هلال احمر ایران، از نحوه خدمات رسانی و ساختمان این مرکز بازدید به عمل آورد.

وزیر بهداشت کنیا در جریان این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بواسطه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این کشور، خدمات ارائه شده در این مرکز را تحسین برانگیز دانست و بر تداوم همکاری‌های بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

چندی پیش نیز واحد معاینات بالینی و تشخیص آزمایشگاهی کووید ۱۹ در مرکز سلامت هلال‌احمر کنیا راه‌اندازی شد تا در تشخیص بیماری کرونا به نهاد‌های بهداشتی این کشور کمک شود.

به گزارش ایرنا، پیرو پیگیری مکرر در خصوص ارتقا کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی مرکز سلامت جمهوری اسلامی ایران در کنیا در رابطه با تشخیص و درمان اولیه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که نقش موثری در سلامتی بیمار و پیشگیری از انتشار آن در سطوح مختلف جامعه در کشور کنیا خواهد داشت، مرکز سلامت هلال در کنیا به عنوان واحد معتبر و استاندارد برای تست تشخیصی کووید از سوی وزارت بهداشت کنیا مشخص شد.

این واحد تشخیصی کووید، دوره‌های آموزشی تئوری و عملی جهت پزشکان، پرستاران و تکنسین‌های آزمایشگاه که توسط مشاوران بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت کنیا در مرکز سلامت هلال احمر طی سه روز برگزار کرد.

این مرکز با حضور سفیر ایران در کنیا و نمایندگان وزارت بهداشت کنیا، افتتاح شد و بطور رسمی آغاز به کار کرد.

در نخستین روز معاینات بالینی و انجام آزمایشات، ابتلای سه نفر از شهروندان کنیایی به کرونا تشخیص داده شد و در راستای درمان این بیماران خدماتی ارائه شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.