خبرگزاری بیان قهرمانان کشور در مسابقات جهانی کشتی معلم ورزش می‌شوند - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم استخدام مدال آوران کشتی اسلو اظهار کرد: این دوره از کشتی جزو درخشان‌ترین نتایج در تاریخ مسابقات قهرمانی این ورزش بود. آنچه امروز برای بنده ارزش داشت، نوع نگاه رئیس فدراسیون کشتی به توسعه پایدار این ورزش از مسیر آموزش و پرورش است.

او ادامه داد: آموزش و پرورش را کامل در اختیار فدراسیون کشتی قرار می‌دهیم و با تمام قوا از معاونت تربیت بدنی درخواست دارم که کمبود‌های مربوط به پیشرفت کشتی را در دانش آموزان پیگیری کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کشتی برخاسته از فرهنگ کهن ماست، بیان کرد: امروز با فاصله زیادی این کشتی بر قدرت نشسته و علاقه مردم هم به همین اندازه نسبت به کشتی نمایان است.

به گفته کاظمی حرکت امروز پیام‌های خوبی برای ورزش کشور دارد و این وزارتخانه در حوزه تربیت بدنی سرمایه گذاری‌های زیادی داشته است.

او تصریح کرد: جذاب‌ترین بخش آموزش و پرورش موضوع ورزش و تربیت بدنی در این حوزه است. بر این اساس از سال گذشته کانون‌های کشتی را در جمعیت دانش آموزی فعال کردیم، همچنین تلاش داریم تا عقب افتادگی از ورزش که در دوران کرونا ایجاد شد، جبران کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در وهله اول با همین مجوز کنونی در نظر داریم تا کشتی‌ها در سطح دانش آموزی شروع و با قوت دنبال شود.

کاظمی بیان کرد: آماده ایم تا زمینه استخدام همه قهرمانان کشور در کشتی جهانی را فراهم کنیم؛ معتقدیم که کسانی که برای کشور، مقام پهلوانی به ارمغان می‌آوردند، باید در آموزش و پرورش حضور داشته باشند چراکه فضای تعلیم و تربیت، بهترین فضا برای نسل کشتی در سطوح جهانی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 237 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.