خبرگزاری بیان هفته ناجا بهترین فرصت واکاوی عملکرد پرسنل نیروی انتظامی است - بیان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته ناجا با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز یکشنبه دهم مهر ماه سال جاری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در این نشست خبری اظهار کرد: یاد و نام شهدا و به ویژه شهدای مرزبانی را گرامی می‌دارم.

وی تصریح کرد: حضور معنادار پرسنل و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی را گرامی میدارم و هفته ناجا را به آن‌ها و خانواده‌هایشان تبریک عرض می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: نیروی انتظامی تنها مجموعه مسلح اجتماعی است و پرسنل این ارگان در تامین امنیت مردم و جامعه بسیار تلاش می‌کنند.

ادیانی یادآور شد: هفته ناجا فرصت مناسبی است برای انعکاس تلاش و زحمات پرسنل نیروی انتظامی به شمار می‌رود و فعالیت‌های آن‌ها تعطیل بردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: هفته ناجا زمان خوبی برای واکاوی عملکرد نیرو انتظامی و شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف و تلاش برای رفع کم و کاستی‌ها در ارائه خدمات است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: همزمان با وقوع حوادث مختلف در کشور نیروی انتظامی از سال گذشته تا کنون که حوادث تلخ و شیرین زیادی در کشور داشتیم در ماموریت‌های خود سربلند بود و امنیت انتخابات را هم مثل سایر ماموریت‌ها به خوبی انجام داد.

حجت‌الاسلام ادیانی یادآور شد: عملکرد ماموران ناجا در فتنه خوزستان با افرادی که به خیابان‌ها آمده بودند، برخوردی در نهایت انصاف بود.

وی همچنین گفت: ایجاد ممنوعیت تردد با گسترش شیوع کرونا توسط نیروی انتظامی از افزایش انتقال هر چه بیشتر بیماری جلوگیری کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: از شروع هفته ناجا در سال ۹۹ تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی و در غالب رزمایش مواسات و همدلی در ۶ مرحله بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: با برنامه‌های صورت گرفته سالیانه ۲۰ هزار نفر از خانواده‌های کارکنان ناجا در طرح تعالی خانواده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام ادیانی تاکید کرد: عملکرد نیروی انتطامی در حوزه آسیب‌های اجتناعی عملکرد خوبی است و این ارگان در نهایت اقتدار و در راستای تامین امنیت مردم با اشرار در همه جای کشور برخورد می‌کند.

وی یادآور شد: طرح تحول در کلانتری‌ها یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است که در هنه کلانتری‌ها به اجرا در خواهد آمد و در حال حاضر ۳۰۰ روحانی در کلانتری‌ها برای اجرای طرح صیانت و مراقبت از رفتا ماموران با ارباب رجوع حضور دارند و حضور روحانیون تا پایان سال ۱۴۰۲ در همه کلانتری‌ها تکمیل می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.