خبرگزاری بیان وزیر علوم، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد را زودتر انتخاب کند - بیان

به گزراش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار تسریع در روند انتخاب رئیس این دانشگاه شد.

در این نامه آمده است:

دانشگاه فردوسی مشهد با قدمت بیش از ۷۰ سال، یک از بزرگترین و تأثیرگذارترین دانشگاه‌های کشور در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و … است. بهره گیری از ظرفیت‌های بزرگ این دانشگاه و به کارگیری استعداد‌های برتر دانشجویی که به برکت همجواری با حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توامان شده، جز با انجام تدابیر مناسب و انتخاب مدیران انقلابی، جهادی و دارای بینش صحیح و فهم مناسب در حوزه مسائل علمی و همچنین پیوست‌های فرهنگی این دانشگاه مقدور نیست.

باوجود گذشت چند ماه از استقرار دولت سیزدهم، آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین انجام برخی انتصابات مدیران در دانشگاه‌های بزرگ کشور، روند انتخاب ریاست جدید دانشگاه فردوسی مشهد به تأخیر افتاده است و این تأخیر نه تنها باعث تضعیف فرایند آماده سازی دانشگاه برای مواجهه با اتفاقات پیش رو، مانند حضوری شدن دانشگاه‌ها و مدیریت صحیح آن می‌شود. بلکه مانعی بزرگ برای اتخاذ راهبرد‌های جدید در محقق ساختن جهش علمی و فرهنگی این دانشگاه ایجاد کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد خواستار تسریع در روند انتخاب ریاست دانشگاه فردوسی مشهد براساس شاخص‌های صحیح و درنظر گرفتن معیار‌های مدیران تراز انقلاب اسلامی است تا فرصت بیشتری در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی فراهم آمده و شاهد رشد بیش از پیش قطب بزرگ علمی شرق کشور باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.