خبرگزاری بیان ''پلیس هوشمند، امنیت پایدار'' شعار هفته نیروی انتظامی سال ۱۴۰۰ - بیان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی که امروز چهارشنبه چهاردهم مهر ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران سربازان خط اول مبارزه در جنگ نرم به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: هفته مقدس نیروی انتظامی را در ابتدا به مردم و همکارانم در نیروی انتظامی و خانواده شهدا و جانبازان این مجموعه تبریک می‌گویم.

سخنگوی ناجا اضافه کرد: ماموریت نیروی انتظامی ماموریت خطیری است و تا کنون بسیاری از هموطنان خود را در مسیر خدمت و تامین امنیت از دست داده‌ایم و به شهادت رسانده‌اند.

سردار حاجیان یادآور شد: هفته نیروی انتظامی هفته‌ای است که مردم به پاس یک سال تلاش و شب بیداری پرسنل نیروی انتظامی و خدمات آن‌ها از مرز تا مرکز، این هفته را گرامی می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونای و بلای پیش آمده مثل سیل، در حوزه پلیس راه اقدامات بسیار ارزنده‌ای از طرف پرسنل و همکارانم در نیروی انتظامی انجام شد و با افتخار در کنار مردم بودند.

سخنگوی ناجا اضافه کرد: نیروی انتظامی بر اساس برنامه ریزی‌های دقیقی که دارد برای همه اهداف خود تلاش می‌کند و عملکرد این نهاد با برنامه‌های مشخص و از پیش تعیین شده در راستای تامین امنیت مردم است.

سردار حاجیان تصریح کرد: پلیس هوشمند، امنیت پایدار شعار هفته امسال نیروی انتظامی است و در ارائه خدمات از الکترونیک شدن به سمت هوشمند شدن پیش می‌رویم.

وی یادآور شد: همه برنامه‌های ما برگرفته از فرامین مقام معظم رهبری است و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و در تراز این انقلاب با محوریت اخلاق مداری و انضباط اجتماعی برای تحقق اهداف و امنیت پایدار کشور تلاش می‌کنیم.

سخنگوی ناجا اضافه کرد: امنیت بستر ساز توسعه است و ما در نیروی انتظامی با استفاده از یک امنیت پایدار برای سرمایه گذاری و برداشتن موانع تولید داخلی و ایجاد اشتغال تلاش کردا و با هر گونه قاچاق به طور قاطع در پلیس امنیت اقتصادی و استقرار در گمرکات برخورد می‌کنیم.

سردار حاجیان اظهار کرد: مبارزه با فساد و ظلم ستیزی از جمله برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی است و برای حفظ امنیت و رفاه عمومی مردم که وظیفه سنگینی بر عهده ما است قدم برخواهیم داشت.

وی همچنین گفت: ما در این هفته تلاش کردیم از ظرفیت دیداری و شنیداری فیلم‌هایی را تولید کرده و با همکاری خوب صدا و سیما و ۲۶۲ برنامه رسانه‌ای تولید شده آن‌ها را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

سخنگوی ناجا گفت: اپلیکیشن ”پلیس من” در هفته نیروی انتظامی راه‌اندازی می‌شود.

سردار حاجیان اضافه کرد: روحیه جهاد و ایثارگری برای جامعه نیروی انتظامی موضوعی است که به آن افتخار می‌کند و با قدرت اعلام می‌کنیم که در حوزه‌های مختلف اشراف اطلاعاتی کامل داریم.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: پلیس روزانه در هزار و ۷۰۰ نقطه با مردم در ارتباط است و بر اساس قانون ۳۶ ماموریت برای ناجا تعریف شده است.

وی یادآور شد: رسیدگی و اعلام فقدان و استعلام گذرنامه و صدور آن از جمله اقدامات ناجا در بحث گذر نامه است.

سردار حاجیان اضافه کرد: در هفته نیروی انتظامی، خدمات ناجا دو برابر خواهد شد و همه سامانه‌های خدماتی برای مردم در هفته ناجا فعال است.

به گفته سخنگوی ناجا سردار حسین اشتری در روز یکشنبه بعد از هفته نیروی انتطامی سردار اشتری در مرکز نظارت همگانی بر پلیس سامانه تلفنی (۱۹۷) حاضر شده و به مشکلات مردم رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: خدمات پلیس جهان شمول است و بیش از ۱۰۰۰ تن موادمخدر در سال گذشته تا کنون کشف شده است و همه کشورها و جوامع از این خدمات و جانفشانی‌ها بهره‌مند می‌شوند و باید قدردان این نگاه بشر دوستانه خدمات نیروی انتظامی باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 239 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.