خبرگزاری بیان پیشنهاد معاون رئیس جمهور برای رفع مشکل زمین نهضت ملی مسکن یاسوج - بیان

به گزارش خبرنگار استانها خبرگزاری بیان ، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی یاسوج در جمع خبرنگاران، اختصاص اعتبار برای خرید زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را مشکل دانست و گفت: برای رفع مشکل کمبود زمین در یاسوج دو پیشنهاد توافق با بخش خصوصی و ایجاد شهرهای جدید در اطراف یاسوج مطرح است.

به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور دولت متعهد است که مشکل زمین طرح نهضت ملی را حل و فصل کند.

وی با اشاره به سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های استان در یک و نیم سال دولت سیزدهم انجام شده است و در دولت آیت الله رئیسی مصمم به رفع مشکلات پروژه ها هستیم.

منصوری با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها با کمبود اعتبار مواجه هستند گفت: مشکل کمبود اعتبار پروژه ها در سفر دور دوم دولت به استان تامین می شود.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد مجموعه مدیریتی استان گفت: استاندار و مجموعه مدیریتی در کهگیلویه وبویراحمد شبانه روزی پای کار هستند هر چند ممکن است نواقصاتی وجود داشته باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: از مجموعه مدیریتی استان حمایت می کنیم تا آنچه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کردند تحقق یابد.

منصوری با بیان اینکه اقدامات و تلاش های مجموعه مدیریتی استان شبانه روزی، منسجم و جهادی است، افزود: در دولت آیت الله رئیسی به هیچ مدیری چک سفید امضا ندادیم لذا هیچ مدیری حق تاخیر در خدمات رسانی به مردم را ندارند.

وی بیان کرد: میثاقی که میان دولت و مدیران است میثاق حل مشکلات است و در استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار و مجموعه مدیریتی در تلاش برای حل مسائل هستند

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 30 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها