خبرگزاری بیان چگونه با آیت الله رئیسی رئیس جمهور ارتباط مستقیم برقرار کنیم؟ - بیان

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد محمدی‌زاده پنجشنبه شب در برنامه گفتگو شبکه استانی بوشهر اظهار داشت: یکی از اهداف سفر رئیس‌جمهور ارتباط با مردم و رفع مشکلات آن‌ها به صورت میدانی است.

استاندار بوشهر ادامه داد: ایجاد تحرک در فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی استان از دیگ اهداف آیت‌الله رئیسی به بوشهر خواهد بود.

وی عنوان کرد: با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی بوشهر فردا رئیس‌جمهور با برگزاری تشریفات نظامی وارد فرودگاه شهدای بوشهر خواهند شد.

محمدی‌زاده بیان کرد: رئیس‌جمهور یک نشست خبری در بدو ورود برای تشریح اهداف و نشست خبری دیگر در پایان سفر برای جمع‌بندی سفر خواهند داشت.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی بازدید‌هایی صورت خواهد گرفت و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بررسی خواهد شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ۵ وزیر در سطح شهرستان‌های استان به عنوان نماینده آیت‌الله رئیسی در استان حضور خواهند داشت.

وی توضیح داد: وزیر نفت در شهرستان عسلویه و جم، راه و شهرسازی در کنگان و دیر، نیرو، دشتی و تنگستان، کشاورزی در بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد در شهرستان‌های دیلم و گناوه حضور خواهند داشت.

محمدی‌زاده گفت: گروه‌هایی در استان با مردم مصاحبه کرده‌اند و به صورت ویدیو در جلسه شورای اداری در حضور رئیس‌جمهور پخش خواهد شد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: معاونت ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور در دانشگاه خلیج‌فارس مستقر شده و مردم از طریق سامانه ۱۱۱ می‌توانند با آیت‌الله رئیسی ارتباط برقرار کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.