خبرگزاری بیان کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۴۲ میلیون نفر + جدول تغییرات - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۲۴۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۲۲۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۴۷۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۱۹ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۶۱۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۱ هزار و ۸۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۵۰۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۴۸ هزار و ۶۵۲ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۴ هزار و ۹۳۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۹۹۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۲ هزار و ۶۸۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۲ هزار و ۹۶۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۸۷۹ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۳ هزار و ۹۰۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۸ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۱۹۲، ۸ میلیون و ۶۰ هزار و ۷۵۲، ۷ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۳۷۹، ۷ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۳ و ۵ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۶۷ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۷۶۶ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۷۶۷ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۵ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۳۳۱، ۳۳ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۴۸ و ۲۰ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۸۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

 

کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۴۲ میلیون نفر + جدول تغییرات

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 288 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.